top of page

The Galaxy News

הקפטן השנוי במחלוקת הציל חיי רבים

הודעת שידור כללית שנשלחה מספינת החלל "אולטימה 7", שופכת אור על אירוע נוראי שבוצע בידי כוח בלתי מזוהה. רגע לפני האסון הנורא שהתחולל לאחרונה בסקטור דלתא (השמדת תחנת החלל Sanctuary שהיוותה בית ל-87 אלף תושבים, 79,126 נהרגו), הספיקו חברי צוות אולטימה 7 להגיע אל המקום, דרך התראה שהתקבלה בידי מפקדם "דייב סורימאן", ושלחו שדר רחב טווח לכל גופי התקשורת שבאזור התחנה: "התפנו באופן מידי, סכנה אדירה, הצילו את עצמכם!" - לשון ההודעה.


אלו שהצליחו להגיב במהרה, ניצלו מהאסון הנורא ונמלטו מהמקום.

זו לא הפעם הראשונה בשנים האחרונות שתחנות חלל מושמדות בהינף יד, אך זו היא תחנת החלל האחרונה שמהווה בית מחייה באזור סקטור דלתא.


מלשכת אדמירל הקולוניזציה 'אל-שבאז' נמסר בתגובה: "אכן, ידענו את מי לגייס תחת שורותינו, אני שמח על שיתוף הפעולה עם צוות מיוחד זה. אין זה מובן מאליו שאדם שלכאורה ביצע פשעי מלחמה בעברו, כיפר עליהם בעונש ארוך שנים וחזר לשרת בצי - ישנה כך את דרכיו. אני מעניק לקפטן ג'ון קרקוסה את 'אות מחלקת הקולוניזציה' הראשון לפעילות שלנו בסקטור דלתא."


ממדור החקירות של מטאור 3 נמסר: "מחקירת המקרה אנו מזהים כי נעשה שימוש בנשק מטכנולוגיה ברקאלית שככל הנראה התגלגל בזמן המלחמה האחרונה לידיו של כוח פיראטי בלתי מזוהה הפועל באזור, או לחילופין כוח בראקלי סורר שנשאר בסקטור ומנסה להשליט כאוס באזור."


בתמונה: קפטן ספינה החלל אולטימה 7, ג'ון קרקוסה, המגוייס בימים אלו אל שורות אדמירל הקולוניזציה בצי האנושי.



bottom of page