טיזר המשחק הקרוב:
"כמה רגעים לאחר שסיים מנהיג נוהיו של ברוד'ה את מילות נאום ההכתרה שלו ולאחר ברכתם של הארקנה מז'ורה, קרה דבר.
מספרים כיצד ביום ההוא נעתקה נשימתם של כל היצורים החיים. תחושה שהזמן והמרחב קפאו וגעשו בו בעת נטבעה עמוק בזכרונות כולם. רבים יספרו על 'האור החשוך' שפרץ אל התודעה הקולקטיבית וכיסה לרגע נצחי, את כל מה שהיה להם מוכר.
כשהעיניים נפקחו, הם ידעו בדיוק היכן הם נמצאים. הם חזרו אל המקום המוכר להם, התעוררו כמו מבחלום. זו הייתה תחושה מוכרת, כך בכל פעם כשחזרו ממלחמת כיבושים זה היה מרגיש, הגוף הכואב, הלב הפועם בעצמה פתאומית לאור הזכרונות מהקרבות האחרונים…
והנה, לרגע היה נדמה שהחיים ממשיכים כסדרם. אלא שרגעים ספורים לאחר ההתאוששות, לא היה עוד ספק בלבו של אף אחד, משום שהכל הבחינו ב'הר הצריח' המרוחק. הגמדים מן ההר, האורקים בביצות, הלוחמים מהשדות, האלפים מיערות העד - כולם יכלו להביט בו. בו ובשאר היבשת העצומה המתפרשת סביבו.
מעתה, לכל אומה וממלכה היכולת לצעוד ברגליהם אל עבר האחרות. החיים הפכו לשדה קרב תמידי. ובקצהו של הצריח המתנשא מעל לכולם - המקום אליו כולם צועדים כאשר קולו קורא בשמם. מה שלא יהיה שם - זה חייב להיות שלהם."
סיכום ומידע אינפליי:
אירועי המשחק הראשון:
זיכרונות של העולם הישן ממשיכים להדהד במוחם של אלה ששרדו את ליל הכוכבים הנופלים. מלחמות של פעם, יריבויות עתיקות ועוד פרטים על ליל הכוכבים עצמו נחשפים באופן מסתורי כאשר הממלכות השונות מתגבשות חזרה לארץ ביתם המשונה, ממלכתם בעולם החדש.
ליל הכוכבים הנופלים סימן את הסוף של העולם הישן ותחילתו של החדש, בעולם הזה הממלכות מתקשות להבין מה היה לפני מלבד זיכרונות שבורים מחיים אחרים. אנשי הממלכות התקשו לאשש בינם ועצמם מה בדיוק קרה שם.
מתוך יאוש או יצר השרדותי כזה או אחר הממלכות התאספו והחלה המלחמה הראשונה על הדבר היחידי שעוד יש לו קצה חוט של היגיון בעולם הזה: הכוכבים הנופלים והאירידיום שגילינו.
הדרך היחידה להבין מה קורה בעולם שבו מעבר לעקרונות, שטח ומשאבים לא נשאר יותר מדי היא לחקור את מה שיש - את הוורזון עצמו ואת הכוחות והתופעות המוזרות שבו.
המלחמה הייתה קשה וכאוטית, עוד יותר כאשר החומר הנכסף שהממלכות הגיעו כדי לכבוש, קיבל צורה ותודעה אך כוחם של היצורים היה חלש. היכולת שלהם לתקשר הייתה מוגבלת ומול עיניהן של הממלכות היצורים החלו להתמזג אחד עם השני ומשמונה יצורים מסתוריים נותרו רק ארבעה. לעומת השמונה הקודמים - הרביעייה הזאת הייתה הרבה יותר רגועה וברורה יחסית במסרים קצרים.
ארבע ממלכות לקחו איתן חזרה את היצורים הללו וכאשר עברו את השער אותם יצורים נעלמו ובמקומם נשארו גושי אירידיום לשימוש הצבאות השונים.
---------------------
אירועי המשחק השני:
לאחר שובן של הממלכות לאזורי ביתן, ההבנה שלהן לגבי איך הוורזון פועל דרך כל המישורים עדיין לא הושלמה אך זה לא מנע מכמה ממלכות מסויימות להמשיך כהרגלן, אולי מתוך אינסטינקט קדום, לתקוף, לפלוש ולהטיל את מרותן על שכנותיהן.
הממלכות נפגשו בהנחיית הארקנות מז'ורות שפגשו - השמש והירח ביחד עם הכוהן, כדי לקבוע את כללי הוורזון ולייצר קואליציה שתשמור על הכללים והגבולות שנחתמו פן יפגעו בקסם ששומר על הוורזון שלם ובכך גם לאיים שוב על קריסת המציאות של העולם החדש. אלה ההולכים נגד הקואליציה מצאו מקום משל עצמם להנחיל ריבונות וחוקים מעט שונים אך עדיין נזהרים לפגוע בקסם העדין של הוורזון.
בסוף המערכה כל הצבאות נפגשו לקרב גדול שכלל הגנה על חמישה מחנות כאשר במהלך הקרב אחד המחנות הושמד וממנו יצא יצור מפלצתי דמוי שד שהובס ובסוף הקרב שלוש ממלכות סיימו כשבידן מחנה שנכבש על ידי הצבא שלהן ושל בני הברית שלהן (אם היו): ארלין, נוהיו של ברוד'ה ואוקרי.
הצבאות חזרו לממלכות הבית שלהן על-מנת להעריך את מצבן ולהיערך לפעם הבאה שבה יגיעו אל הוורזון - הפעם בשביל הקרב הגדול מכל שחוו עד כה, מוכנות לקחת את הכתר לעצמן.
---------------------
מידע כללי שידוע על העולם:
העולם החדש הוא ארץ של קסם ומסתורין, הממלכות מנסות להבין איך כל זה קרה ואיך ממשיכים מכאן. העולם שהממלכות מתקיימות בו הוא עולם שבור שאין בו הגיון רגיל, החוקים הפיזיקליים של העולם הישן נפרמו ומתגבשים בצורות אחרות.
מה הממלכות יודעות:
-
העולם בנוי בצורה מאוד אמורפית ומשתנה כקסם בגלל שלל סיבות. (דמיינו עולם שהוא לא עגול ושלם, אלא שבור לחתיכות הצפות יחד במקביל אחת לשנייה במישורים שונים. זה כמובן ברזולוציה מאוד גבוהה ודמות יחידה לא מבחינה בזה בשטח)
-
לכל ממלכה יש את החלקה שלה (החתיכה הצפה). הממלכות עצמן מקובעות ומהוות מעין "עוגן מציאות" המונע בתוקף מהקסם של העולם להשפיע ולשנות את הממלכה.
-
הוורזון הוא הכינוי למרחב המפגש בין הממלכות. הוורזון כולל איזור נייטרלי הנקרא "קתרזיס" ואיזור לחימה הנקרא "בלום" כאשר המעבר ביניהם הוא ה"לימבו" איפה ששוכן המוות.
למרות שהידע והיכולת להשתמש בוורזון קיים, לא ידוע בדיוק מה "מעגן" את הוורזון, כפי שקורה בחלקות של הממלכות עצמן. בשל כך - מאוד ברור שלחימה מחוץ לאיזור הלחימה לא אפשרית:
קוסמים וכוהנים שניסו לנתב את כוחם במטרות לוחמניות פשוט איבדו את הלחש שניסו להפעיל ולוחמים שהרימו או דרכו נשק במטרה לתקוף מצאו את עצמם מובסים על הרצפה מבלי שהצליחו לפעול.
לכל ממלכה או צבא יש את המחנה שלה בה הוורזון מתאזן ומאפשר לחימה מצומצמת - גם אם ניתן לתקוף פיזית אף ממלכה לא תרצה להסתכן ולהתגרות במגבלות העולם החדש פן יפרו איזשהו כלל מיסטי ויביאו חורבן לארצם.
-
בנוסף לממלכות עצמן שמהוות עוגן מציאתי בעולם החדש, גם חלקי הכוכבים הנופלים מתנגדים לכוח השינוי של העולם. כך נוצר האירידיום כמטבע שאפשר לאגור ולהעביר. לכל ממלכה יש את מטבע או סוג של משאב עיקרי שהיא משתמשת בו אך הערך המשותף הוא שבכל מטבע\משאב כזה - טמון מעט מהכוח הגולמי של הכוכבים המסתוריים וכך נוצר המטבע החדש בעולם, משאב\מטבע\חומר גולמי שטמון בו X מהחומר הקסום הנמצא בכוכבים שנפלו או בקצרה, אירידיום.